domingo, 9 de junio de 2013

cazuri.sociale,faurei,

Cei care vor să o ajute pe Ana Maria Dumitru pot dona bani în contul RO94CECEC001946241616111 în lei, deschis pe numele Dumitru Alina Didina (mama fetei) la CEC Bank Făurei
Sunt bunica unei fetiţe de 9 ani pe care vreau din tot sufletul să o ajutaţi. Nepoţica mea, Ana Maria, a fost diagnosticată cu paralizie cerebrală şi parapareză spastică cu deficienţă locomotorie. Fetiţa se deplasează foarte greu. O ajutăm eu şi mama ei, iar la şcoală merge cu un cărucior cu rotile, care nu este al ei, ci împrumutat. Problema e că în curând va trebui să înapoiem scaunul, de aceea m-am hotărât să vă scriu şi să vă rog din tot sufletul să ne ajutaţi. Nepoţelei mele îi trebuie urgent un scaun cu rotile şi un cadru, altfel nu o s-o mai putem scoate din casă. Trăim o adevărată dramă. Suntem foarte săraci şi nu avem cum să ne descurcăm. Singurul venit sunt cei 550 de lei pe care nora mea îi primeşte ca însoţitor al fetei, iar cea mai mare parte din bani se duc pe medicamentele fetiţei. Sunt zile în care aproape că nu avem ce să punem pe masă. Am adunat restanţe de 500 de lei la apă şi de 250 de lei la curent. Am de dat bani la magazin, că am luat mâncare pe datorie, iar acum nu am de unde să fac rost de bani să plătesc. Mă doare sufletul când mă uit la nepoţica mea şi văd că nu am nici o posibilitate să o ajut. Fetiţei îi merge mintea, e isteaţă, dar nu poate scrie bine, fiindcă are probleme cu degetele. Tot ce-mi doresc este să o ajutăm împreună pe nepoţica mea, Ana Maria, să lupte cu aceste probleme pe care le are. De aceea, vă rog să ne ajutaţi, dacă puteţi, cu ce puteţi.
Nina Mocanu, Făurei, Brăila

No hay comentarios:

Publicar un comentario